2011-10-25

Denna dag är jag verkligen inte glad. På lördag är det dags för festen och korsetten har fortfarande inte kommit. Jag är så jävla sur så jag tror att jag går i taket. VAR FAN ÄR DEN NÅGONSTANS!!!??? Har skrivit och frågat om hon har ett tracking nummer men har ej fått svar. Hur länge ska man behöva vänta..? Tar det över tre veckor att skicka ett paket från USA? Det tror jag inte. Det tog 1,5 vecka för mig att få paket från en hemsida jag beställde ifrån förut. Jag håller på att bli tokig ...! 1600 kronor åt helvete. Om jag inte får den snart ska jag visa vem hon är så att alla vet att man inte ska handla från denna människa! USCH! Säger jag bara!!


Kommentarer
Lucas Gustavsson lämnade en kommentar:

Var med och tävla om en valfri jumsuit från ziperall.com i min blogg om du känner för det :)

2011-10-25 @ 14:39:10
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera gärna!

Namn:
I will remember you!

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0