Presentkort hos Viola Lahger

Woohoo Jag är med och tävlar :) Hoppas jag vinner för jag älskar korsetter och jag har bara en korsett så skulle gärna vilja ha fler <3 Har två stycken underbust men bara en korsett .__.
--------------------------------------------------------------------------------------------
"Jag är med och tävlar på InsaniteaTime.blogg.se om ett presentkort värt 500 kronor hos Viola Lahger, giltigt vid köp av helt valfri korsett! Eftersom den dessutom kan skräddarsys helt efter egna önskemål betyder det att jag kan köpa precis vad för korsett som helst...
Vill du också vara med och tävla, gå hit: http://insaniteatime.blogg.se/2011/september/presentkort-hos-viola-lahger.html"

2011-09-22

Fick för mig att skriva ett inlägg just nu :)
Igår var jag på bio och såg jägarna två, den var grymt bra tycker jag så den kan jag verkligen rekomendera! Dock kom jag på vem mördaren va efter 5 min så det var lite tråkigt XD
I morgon ska jag till en tygaffär i västerhaninge där jag ska handla läder så jag kan sy armskydd/arm guards eller vad det nu heter på svenska ;) De ska jag ha till min kostym på mitt Halloween party om det blir något party dvs. Jag ska vara Selene i Underworld.
Jag har catsuit, skor (snart hoppas jag) och min korsett borde bli klar snart, har väntat på den i fyra månader nu >_< Linser har jag iaf och de testade jag igår http://www.teknikmagasinet.se/prod/stor_bild_png/660556.png de såg riktigt coola ut i UV :D
Har tänkt lite vad jag ska vara för något ifall om mina saker inte inner komma i tid. Har funderingar på Freddy Krueger fast female XD
Får se hur det blir :D
Over and out

Photowall fail

Hello people :3
Tyvärr gick min ide om photowall i kras nyss. Den bild jag ville ha går inte att använda så jag har kollat på lite fler bilder. Den bild jag hittade som fick upp mitt intresse var dock som en kvadrat och det går ju inte eftersom min vägg är rektangulär ><
Lekte lite i photoshop ugefär hur det skulle se ut om den var rektangulär som min vägg!
Före photoshop
Efter photoshop!

Tyger hit och dit!

Sitter och kollar runt på internet efter tyger. Jag behöver läderimiterat tyg eftersom jag ska göra ett par armskydd som jag ska ha till min "cosplay" på min födelsedagsfest. Verkar inte hitta något just nu, så det verkar som att jag förmodligen blir tvungen att köpa färdiga armskydd från någon sida. Tyvärr finns det risk att det inte blir någon fest för mig på min födelsedag :o Så ni som verkligen vill gå får hoppas på det bästa. Är inte mitt rum klart innan dess kommer jag inte att ha någon fest. Det går inte att ha en fest i mitt rum när halva väggen är målad XD
hugs

*grazy*

Jag blir fullkomligt tokig på min blogg! Hur jag än gör så blir det fult! >_< ARGH!!

Fototapet

Denna dag har varit lite deprimerande. En kompis till mig skulle måla min vägg och jag har köpt färg. Tyvärr så har han fått förhinder och väggen hinner inte bli klar innan min födelsedag. Känner mig väldigt stressad och eftersom färgen redan är köpt så har jag förlorat de pengarna. Dock har jag hittat ett annat alternativ. Fototapet. Det kostar iofs 2500kr ungefär. Som det ser ut just nu verkar det vara mitt enda alternativ. Hur ska jag ha råd? .__.
Väntar på svar från http://www.photowall.se/ just nu :)
I morgon kommer Håkan hem. Det ska bli mycket kul. Jag har varit hemma i ungefär två veckor och inte gjort något alls. Inte ett dugg kul kan jag lova.
Finns dock lite saker som är kul att göra och det är kola runt på ebay. Där hittar man alltid roliga saker! :D
Nu på senaste tiden har jag kollat mycket på sängramar. Inte bara på ebay för de skickar inte sängar till Sverige :/ Tyvärr har Sverige inte så stort utbud på sängramar tyvärr.
Denna säng har jag fastnat mest för! Så sjukt snygg <3
hugs

Hello humans

Hello ^,..,^
Då har man kollat klart på Merlin. Det var en otroligt bra serie enligt mig! Tur att det kommer nya avsnitt i oktober. Jag blev glad av att titta på den för varje säsong och varje avsnitt slutar bra XD Och det är inte alla serier som gör det. Tycker det är ganska irriterande faktiskt att de flesta serier slutar med att någon dör eller liknande bara för att de tror att man ska kolla på nästa avsnitt. Men jag tror att även fast det skulle sluta bra så vill folk andå fortsätta se så länge serien är bra i sig.
Merlin
Arthur
Det har börjat någon ny serie nu som heter Camelot. Jag har inte sett den än men jag funderar på att kolla bara för att se vad det är för något! :)
Idag blir det taco till middag (som vanligt?) sen får jag se vad jag hittar på resten av kvällen. Kanske har jag lyckats att hitat en ny serie att se?
Skulle vilja se Robin Hood men det ser ganska mörkt ut just nu att få tag på just den serien.
Hoppas alla får en fortsatt trevlig kväll.
Kramar

Välkommen till min nya blogg!

Hej folket!

Som ni kanske ser så har jag gjort en ny blogg. Jag råkade klanta mig ganska rejält och det slutade med att jag deletade min förra blogg. Så nu har jag börjat på nytt. Och jag orkar inte bry mig om utseedet på denna blogg. För hur jag en gör så blir jag aldrig nöjd med min bloggdesign. Jag hoppas att någon frivillig kan hjälpa mig med det? XD Så just nu kommer jag att köra på detta tema eftersom jag vill ha menyn till vänster och inte höger. Ett fint mattema. Woohoo. Not.

Just nu sitter jag bara här och skriver men alldeles strax ska jag kolla på nästa avsnitt av Merlin ^-^ Det är en serie jag gillar väldigt mycket. Jag ligger på säsong 3 avsnitt 7 just nu. Inte så mycket kvar av den så jag hoppas att de kan skynda sig litwe med inspelningarna av säsong 4 hihi.

*bites*


RSS 2.0