2011-10-24

Hello Humans ^,..,^
I dag var jag hos farmor och hälsade på. Det var supermysigt. Farmor är så snäll så! Jag fick låna hennes symaskin och snart är jag klar med min tröja som jag troligen ska ha på Halloween om inte min korsett hinner komma dvs. Det som ska fixas är skinnsnöret som ska gå som ett skosnöre där öppningen är + att jag ska sätta fast 5 stycken öljetter där snöret ska gå igenom. Jag ska försöka ta mig till Farsta i morgon och gå till Panduro och handla det som saknas! Än så länge tycker jag att tröjan ser bra ut men jag skulle gärna vilja ha broderiet som sitter på >_< Men sådant kan tyvärr inte jag så det får väl bli någon annan gång XD
Såhär ser tröjan ut just nu. Det Kommer bättre bild senare!

Kommentarer

Kommentera gärna!

Namn:
I will remember you!

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0