2011-10-11

Hello humans ^,..,^
I morgon är det min födelsedag. Noes ;__; Jag vill inte bli äldre!
Min födelsedag kommer att firas den 29 oktober med ett Halloween party där folk får klä ut sig :) Bästa förklädnad kommer att vinna ett pris. Den person som får mest poäng i tävlingarna kommer också att få ett pris! Ska försöka göra festen så bra som möjligt och jag hoppas att folk kommer att gilla den.
Har ni bestämt vad ni ska vara till Halloween än?
Sedan förra året bestämde jag mig för att vara Selene i Underworld. Beställde en korsett för 6 månader sedan som jag ska ha. Tyvärr så har jag fått vänta i 6 månader på den men nu ska den tydligen vara på väg. Jag har lagt ned otroligt mycket tid på min outfit för Halloween så jag hoppas att i gör det med ;) Ni behöver inte känna er tvugna att köpa något utan det räcker med at göra något lätt själv.
-Selene I Underworld-
Ja det är såhär jag ska försöka se ut till Halloween iaf!
Jag har börjat med tröjan som Selene har och den behöver bara sys och sedan är den helt klar i stort sett :)!


I dag var jag på en arbetsintervju på en skola som heter Futuraskolan. Det är en internationell skola och har jag tur kanske jag kan få börja jobba där som lokalvårare. Jag kommer även få hjälpa till med barnen hihi :)
Over and out

Kommentarer

Kommentera gärna!

Namn:
I will remember you!

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0