2011-11-12

Hello ^,..,^
Hej alla! Nu är det dags igen!
Låt mig presentera Vampires vs Lycans: Evolution
Detta är en uppföljare till festen jag hade förra året :)
INTRÄDE: 50kr
Det är valfritt att betala! Vill du ha mat betalar du, vill du inte ha mat låter du bli :)
Betalningen sker till mitt konto senast 1 februari, det går inte att betala senare! Ni som har tackat ja får ett mail av mig med kontouppgifter.
Maten som kommer att serveras är sushi.
Dresscode: Vampyr eller Lycan. (vill gärna ha mer lycans än jag hade förra året ;D) Behöver ni hjälp med kläder läs detta inlägg http://sookie.webblogg.se/2011/november/2011-11-08-3.html
Jag kommer att lägga till lite fler länkar senare ^^
Låt mig presentera Vampires vs Lycans: Evolution
Detta är en uppföljare till festen jag hade förra året då vi tittade på Underworld 1 och 2. Denna gång ska vi se den tredje filmen och helt enkelt se fram emot Underworld Awakening som kommer 7 mars 2012!
INTRÄDE: 50kr
Det är valfritt att betala! Vill du ha mat betalar du 50kr till mig, vill du inte ha mat låter du helt enkelt bli.
Betalningen sker till mitt konto senast den 1 februari, det går inte att betala senare! Ni som tackat ja får ett mail av mig med kontouppgifter.
Maten som kommer att serveras är sushi.
DRESSCODE:
Som vanligt är det dresscode, denna gång Vampyr eller Lycan. Jag vill väldigt gärna ha mer lycans denan gång ;)
http://sookie.webblogg.se/2011/november/2011-11-08-3.html Här finns lite info om kläderna.
Det kommer som vanligt bli lekar och vinnaren får ett pris. Även bästa utklädnad får ett pris :D

De kläder som finns i Underworld är detta:
Deathdealer female:
  • Korsett: (Funkar med vanlig korsett, underbust, cincher också ofc) Ni behöver inte köpa kläder, ni kan tex ta det ni har hemma eller helt enkelt sy. Här är en till sida som säljer korsetter, underbust och cincher: 
    http://ingelita.se/list_varugrupp.asp?t=Korsetter&varugrupp=210&lang=sv
  • Catsuit: Eftersom catsuit är något som är relativt svårt att få tag på i Sverige finns dte andra alternativ. Tex ebay. Men är ni inte ute efter en hel catsuit rekomenderar jag att köpa lack leggings på gina tricot, bikbok eller liknande samt en svart tröja.
  • Boots: Ta helt enkelt vilka boots som helst :)
  • Skinnkappa: Skinkappor är rätt dyrt, iaf när man ska ha en äkta, den finns även i fake. Men det går också bra med vilken svart kappa som helst.
  • Fangs: Fangs finns ju egentligen på de flesta butiker som säljer maskeradkläder. De tänderna man kan köpa på buttericks fungerar utmärkt! Jag rekomenderar dessa för de är små och mer vampyrliknande.
Deathdealer male
  • Svarta byxor: Ta vilka byxor som helst, bara de är svarta. Rekomenderar skinn eller läder men jeans går också bra!
  • Svart tröja: Ta en svart tröja.
  • Skinnkappa: Skinkappor är rätt dyrt, iaf när man ska ha en äkta, den finns även i fake. Men det går också bra med vilken svart kappa som helst.
  • Fangs: Fangs finns ju egentligen på de flesta butiker som säljer maskeradkläder. De tänderna man kan köpa på buttericks fungerar utmärkt! Jag rekomenderar dessa för de är små och mer vampyrliknande.
Lycan:
Tryck på namnen så visas det bilder som kan vara till din hjälp!
Hoppas detta hjälpte lite :)

Kommentarer

Kommentera gärna!

Namn:
I will remember you!

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0