2011-11-08

Jag vill men samtidigt törs jag inte.

Förra året hade jag en fest hemma hos mig som hette Vampires vs Lycans. Den var väldigt lyckad och vi hade lekar och vi kollade även på Underworld 1 och Underworld 2. Jag vill väldigt gärna göra en tvåa på denna fest, alltså Vampires vs Lycans: Evolution eller något ^-^
MEN det är ett stort MEN i detta,  jag har bjudit på mat eller haft listor att skriva upp sig på när jag har haft fest för att hålla koll på vilka som kommer och hur många som ska äta. Detta system har funkat URDÅLIGT, folk har sagt att de ska komma men de kommer inte bryr mig egentligen inte förutom att det kostat pengar för mig att köpa mat osv det har ju gjort att jag har stått som förlorare efter mina fester eftersom jag har fått betala för andra som inte kommit! Har därför beslutat att OM denna fest blir av så kommer jag att inte bjuda på något alls. Ni får ta med er allt det som ni vill ha själva och där med behöver jag inte tänka ett dugg på hur många som faktiskt kommer, eller om man är smart så äter man innan helt enkelt!
OM någon annan person känner sig manad att ta det som en uppgift att se till att alla tar med sig en del av mat/dryck osv så är det ok! Men ska jag säga vad jag tror så kommer det inte att fungera eftersom vissa kanske inte kommer eller av någon anledning inte köpt med sig sin del så spricker ju den planen och då saknas det ju. Men som sagt det bästa är väl egentligen att alla äter innan! Det finns ju ett alternativ till man kan göra, låta folk ta med sig kall mat! Tex: Sushi, potatissallad, rostbiff osv. Då behövs ingen mat värmas, det är bara sätta sig ned och käka helt enkelt!
Någon som är intresserad? Biopremiären för Underworld Awakening är den 12 mars nästa år så jag skulle kunna tänka mig att ha festen innan den släpps på bio. Kanske i januari eller senare?
Vill väldigt gärna ha svar om ni tycker detta låter som en bra idé :) För i sådana fall så kör vi!

Ni som har gått på mina fester förut vet att det alltid är dresscode, jag gissar att ni redan vet vad dresscode kommer att vara denna gång. Ja ni gissade rätt, Vampyr eller Lycan!
Jag skulle väldigt väldigt gärna se mera Lycans denna gång eftersom det bara var två lycans förra gången och det var massor med vampyrer xp Jag ska försöka dela upp detta på något sätt så att det blir jämt. Är dte så att ni behöver hjälp att klä ut er är det bara fråga mig, jag har alltid idér och jag har två stycken catsuits.. en i lack och en i pvc ifall om ni är intresserade av att låna om ni ska vara deathdealer.
De kläder som finns i Underworld är detta:
Deathdealer female:
Deathdealer male
Lycan:
  • Lycans har inga speciella kläder vad jag märkt men däremot kan man satsa mer på fangs osv. Kappa eller skinn och läderkläder är en bra ide också!
Jag hoppas att ni tycker att detta låter kul och att ni vill vara med.
over and out.

Kommentarer
Yumi lämnade en kommentar:

Jag tycker det skulle vara kul! ^^



Fast man kan inte bestämma nån mat tillsammans och sedan köpa varsin del till den rätten? :P

Jag gillar när alla käkar samma surru.



Kommer skriva detta på fb också så fler ser. :P

2011-11-08 @ 19:54:49
Sookie lämnade en kommentar:

Jo jag skulle gärna göra så, men jag anser att det blir alldeles för mycket jobb. OM någon annan person känner sig manad att ta det som en uppgift att se till att alla tar med sig en det så är det ok! Men ska jag säga vad jag tror så kommer det inte att fungera eftersom vissa kanske inte kommer eller av någon anledning inte köpt med sig sin del så spricker ju den planen och då saknas det ju. Bästa är väl egentligen att alla äter innan!

2011-11-08 @ 21:42:31
URL: http://sookie.webblogg.se/
Shuya lämnade en kommentar:

Trist att folk säger att dom ska komma men sedan meddelar att det blev "förhinder". Synd att folk inte kan hålla det dom lovat, och trist att dom missade en helgrym fest!



Jag tycker det är skitkul det du gör och uppmanar dig gärna till att fortsätta! Om du behöver hjälp finns jag alltid här! :D

2011-11-09 @ 16:25:09
Sookie lämnade en kommentar:

Ja det är väldigt tråkigt! Tack så hemskt mycket det var kul att höra :3

Men nu vet jag inte direkt vem Shuya är så du får väldigt gärna säga ditt riktiga namn!^.-

Kram ;)

2011-11-09 @ 23:49:32
URL: http://sookie.webblogg.se/

Kommentera gärna!

Namn:
I will remember you!

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0