Catsuit

Hello humans ^^
Blev just klar med att nåla dit den nya dragkedjan på min catsuit. Den som satt på var nämligen vit och det var varken snyggt eller liknande den catsuit som Selene har i Underworld.
Nu är det inte så mycket kvar av outfiten som saknas :)
  • Catsuit [x]
  • Boots [x]
  • Fangs [x]
  • Frisyr [x]
  • Armguards [x]
  • Korsett [ ]
  • Tröja [ ]
Det viktigaste som saknas är korsetten. Den beställde jag för ungefär 5 månader sedan och den är ännu inte klar. Mitt tålamod tryter >_< Hoppas jag hinner få den innan Halloween.
Tröjan som Selene har tänkte jag sy i värsta fall om min korsett inte hinner komma. Annars kommer jag få hitta på en annan outfit och det känner jag att jag inte alls har lust med.
Tröjan i sig är inte så svårt att sy tror jag men däremot kommer jag nog få problem med brodyren som sitter på framsidan :/
Hur som helst sitter jag och hoppas på att korsetten kommer i tid ^-^
Happy Halloween!

Kommentarer

Kommentera gärna!

Namn:
I will remember you!

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0