2011-11-06

Hej alla som läser min blogg.
Den blev en rätt så lyckad Halloweenfest för mig. Min korsett kom! Den var hur snygg som helst!! Men tyvärr så var de so skulle komma på mitt party inte lika snälla. En person struntade fullständigt att höra av sig medan flera hittade på världens sämsta ursäkter för att slippa. Det är så otroligt tråkigt när man förberätt så pass mycket och ingen kan förstå vilket jobb man har lagt ned för att få allt att funka. Hade köpt mat till alla och fixat priser som skulle delas ut. Men man ser ju nu vilka som är ens riktiga vänner, det är otroligt många personer som jag märkt inte är äkta.. en av dem har jag skrivit till i en hel månads tid men inte fått svar tillbaka. SÅ idiotiskt och patetiskt >_> Men nu orkar jag inte med folk längre, bättre att vara för sig själv!!


Kommentarer

Kommentera gärna!

Namn:
I will remember you!

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0